Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rutce-Tartak informuje, że w dniu 15 czerwca 2021 r. Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.
Od 1 lipca 2021 r. składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych, a nie tak jak dotychczas Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
Jak składać wniosek od 1 lipca?
Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:
Wnioski należy składać do 30 listopada.
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej na swojej stronie internetowej przygotowało krótkie poradniki dotyczące tego jak złożyć wniosek o świadczenie dobry start on-line, aby zapoznać się z ich treścią kliknij na wybrany link:
- Sprawdź, jak złożyć wniosek o świadczenie dobry start on-line przez portal Empatia
- Sprawdź, jak złożyć wniosek o świadczenie dobry start on-line przez bankowość elektroniczną
- Sprawdź, jak złożyć wniosek o świadczenie dobry start on-line przez PUE ZUS