Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) Wójt Gminy Rutka-Tartak przedstawia Radzie Gminy Rutka-Tartak Raport o stanie Gminy Rutka-Tartak za rok 2023 .
W debacie nad Raportem głos zabierają radni oraz mieszkańcy Gminy. Każdy, kto chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest do złożenia pisemnego zgłoszenia (wzór zgłoszenia poniżej), popartego podpisami co najmniej 20 osób do Przewodniczącego Rady Gminy Rutka-Tartak najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana jest sesja.
Sesja Rady Gminy Rutka-Tartak, na której będzie przedstawiony Raport o stanie Gminy Rutka-Tartak za 2023 rok odbędzie się 28 maja 2024 r. o godz. 10.00 w Urzędzie Gminy w Rutce-Tartak ul. 3 Maja 13.
Zgłoszenia do debaty będą przyjmowane do dnia 27 maja 2024 r. do godz. 15.30 w Urzędzie Gminy w Rutce-Tartak.
Przypominamy:
- W debacie nad raportem o stanie gminy radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych.
- Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.
- Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.